Vanliga frågor & svar
Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra produkter, leveranser, betalningar och kundservice.
Betalningsmetoder
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar kreditkort (VISA, MasterCard, AMEX), Swish, Google Pay och Apple Pay.
Kan jag handla på faktura som företag?
Kan jag handla på faktura som företag?
Kontakta oss på info@fobamotion.se så hjälper vi er att skapa eller omvandla ert nuvarande konto till ett företagskonto.
Frakt & leverans
När skickas min beställning?
När skickas min beställning?
Vi strävar att skicka din beställning inom 48 timmar efter att vi mottagit den.
Hur lång tid tar leveransen?
Hur lång tid tar leveransen?
Våra normala leveranstider är 2-4 arbetsdagar. Beställningar lagda under helger skickas tidigast nästkommande vardag.
Retur & reklamation
Hur returnerar jag en vara?
Hur returnerar jag en vara?
Skicka ett mejl till info@fobamotion.se med ditt ordernummer och produkterna du vill returnera.
Produkterna ska vara välpaketerade och i dess originalförpackning.
Observera att du som kund är ansvarig för returkostnaderna. Vid eventuella skador förbehåller vi oss rätten att debitera kostnaden.
Hur lång tid har jag för att göra en retur?
Hur lång tid har jag för att göra en retur?
Du har 14 dagar på dig att returnera din beställning från den dagen du skrivit till oss.
Hur gör jag en reklamation?
Hur gör jag en reklamation?
Hur gör jag en reklamation? Skicka ett mejl till info@fobamotion.se med följande information:
- Ordernummer
- Beskrivning av felet på varan
- Tydliga bilder som visar felet på varan
Vi återkopplar inom ett par arbetsdagar efter att vi granskat din reklamation.
Har du ytterligare frågor och funderingar?
Kontakta oss på info@fobamotion.se så hjälper vi dig vidare.